Jumaat, 10 Julai 2009

Gigi



Salam kaki-kaki semua.. Sori agak menyepikan diri minggu ni. Last sunday makan durian, then isnin & selasa menderita sakit gigi (kaw-kaw punya sakit!). Rabu pagi rasa agak ok terus pi hospital. 10am gigi tercinta selamat dicabut. Khamis & jumaat pulak tak sedap badan mungkin kesan & akibat cabutan gigi. Hehe.. Apa nak buat dah tak tahan sangat-sangat. Sayang jugak ngan gigi tu tapi daripada sakit 24 jam sehari, perpisahan jugaklah jawapan terbaik..

Ok, atas ni gambaq aku berexpo hari tu. Member yang ambek gambaq ni dok tanya dah masukkan dalam blog ka blom. So mate, lu punya gambaq gua sudah kasi masuk aaaa!!!

Hari ni aku tak pi pasar malam. Bawak isteri & anak-anak ronda ke Kedah. Sempat jugak menyelam tengok bundle. Dah adat singgah, mesti ada 2-3 helai untuk dibawak balik. Tak sedap hati rasanya masuk kedai bundle then keluaq tangan kosong. Hanya peniaga yang memahami perasaan peniaga, hehe.. Mana lebih penting sebenaqnya; nak jaga hati peniaga/pekedai ATAU nak jaga hati sendiri???

Aku tinggaikan persoalan di atas kepada kaki-kaki bundle semua.. Sebab aku dah taknak fikir disebabkan mata dah ngantuk sangat. Sabtu & ahad aku keluaq meniaga pagi & petang. Every weekend is the very busy maaaa!!! Jumpa lagi, Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Komen

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.