Rabu, 1 Julai 2009

aku kembali beraksi..

Huarrggghhhhh!!! Dah puas berekspo & baru saja habeh kira matawang!! Hehe.. 4 hari ekspo & 2 hari untuk kira duit. Berbaloi gamaknya.. Huhuhu.. Mana ada.. Sehari lepas ekspo kosentrasi untuk final piala eropah under-21. Kepada yang belum tau aku nak mengumumkan bahawa Germany juara edisi kali ni. Walaupun cuma under-21, yang penting champion.. Penyokong England jangan marah aaa. Rileks aaa, kena tak banyak mana pon. 4-0 saja...

Gambar ni sebelah belakang baju yang aku cadang nak promote dalam blog. Tapi tak sempat sebab ada brader dah ambek. Aku jual murah saja, rm1 lebih. Gambaq depan tak sempat ambek sebab baju dah bertukar menjadi duit. Nasib baik aku terambek jugak gambaq belakang, boleh buat kenang-kenangan di kala sunyi. Agak-agak kat depan gambaq apa??

Sehari dua lepas ekspo memang agak keletihan. So aku ada alasan untuk pen off awai malam (pagi) ni. 4 hari tak cukup tido brader!!! So dengan alasan yang tersangat logik ni aku mohon mengundur diri. InsyaAllah aku akan kembali dengan bahan-bahan yang lebih menawan hati dan menikan kalbu... BYE

Tiada ulasan:

Catat Komen

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.